Hvem er Reklamationshåndtering?

Reklamationshåndtering - det er mig.

Jeg hedder Søren Rasmussen. Jeg har arbejdet med kunder - og dermed også reklamationer - hele min karriere, primært som ejer af en produktionsvirksomhed med 350 ansatte og som iværksætter i telebranchen.

Min uddannelsesmæssige baggrund er produktionsingeniør og HD i afsætning.

Læs evt. mere på min Linkedin-side

Kontakt:

Reklamationshåndtering
Trunnevangen 1
2920 Charlottenlund

Mail: god@reklamationshaandtering.dk

Tlf: 20 66 86 06

Linkedin: www.linkedin.com/company/reklamationshåndtering

Facebook: www.facebook.com/reklamationshaandtering/

Grå-hvid-gradient.jpg
 

Hvad ved jeg om reklamationshåndtering?

Ingen virksomhed kan undgå reklamationer, men der er mange måder at løse dem på. Jeg har brugt mange år på at udvikle de rigtige metoder, og jeg betragter mig som ekspert i reklamationshåndtering.

God reklamationshåndtering kræver systematik, menneskeforståelse og empati. Har man de ting, kan alle reklamationer vendes til noget positivt - og det kan jeg lære jer.

Min primære erfaring er fra produktionsvirksomhed, byggeindustrien og telebranchen. I sidstnævnte havde vi så stor succes med kunder og med reklamationshåndtering, at vi på Trustpilot lå nummer 1 i alle vores kategorier.

I virkeligheden er god reklamationshåndtering mere baseret på psykologi end på noget brancespecifikt. Derfor virker min metode på alle typer kunder uanset branche, og derfor kan jeg også hjælpe jer med at komme til tops.

 
 

Min personprofil

Jeg er lige dele analytisk og sproglig. Min ingeniøreksamen var exceptionelt god, og jeg har en analytisk/rationel tilgang til problemer og udfordringer.

Jeg er samtidigt en ægte sprognørd og en dreven kommunikator og forstår at forme et budskab, så det bliver vel modtaget af alle typer modtagere.

Jeg er desuden en god spørger og lytter og er i stand til at sætte mig i andre menneskers sted.

Ledelsesforskning viser, at forskellighed i ledelsen er afgørende for virksomheders succes. Jeg repræsenterer den forskellighed fra “normalen”, og du vil opdage, at jeg ser problemer og udfordringer fra andre vinkler og opdager løsningsmuligheder, I ikke selv havde tænkt på.

Jeg er energisk og humoristisk og har ry for at skabe en behagelig atmosfære omkring mig. Jeg er loyal, ærlig og beskeden, har fokus på bolden og mister aldrig modet eller taber hovedet, heller ikke i kraftigt blæsevejr.

 
Grå-hvid-gradient.jpg
 

Hvis du mener, at jeg er den rette til at hjælpe jer?

Kontakt mig endelig for en snak.

Ring 20 66 86 06 eller mail god@reklamationshaandtering.dk

 
Mørkeblå-flade.png