NYHED: Inspirationsoplæg med Brian Vang og Søren Rasmussen
Her får I to fluer med ét smæk! Brian Vang, som er en af vores førende og mest anerkendte eksperter i kundeservice herhjemme, plus mig selv, som ved en lille smule om reklamationshåndtering, tilbyder nu et fælles inspirationsomlæg😀
Her zoomer vi ind på reklamationer og på, hvordan den rigtige kundeservice kan blive den afgørende faktor i kundeoplevelsen. Vi sætter fokus på den ofte oversete guldgrube, som reklamationer udgør, og dykker ned i, hvordan I med små justeringer kan opnå markante forbedringer i kundeloyalitet, serviceoplevelser og bundlinje.
Vi sætter fokus på:
Hvad kunder egentlig forventer af service - og hvorfor de klager
The Good, The Bad, and The Ugly-håndtering af reklamationer - og konsekvenserne.
I får konkrete værktøjer til konfliktnedtrappende kommunikation
I får viden om, hvordan I kan styrke jeres service-setup og reklamationsprocesser.
Vi tilpasser selvfølgelig inspirationsoplægget jeres behov. Varigheden kan være mellem 1 og 2 timer, afh. af jeres ønsker.
For at fejre Brians og mit nye samarbejde tilbyder vi halv pris i resten af 2025🤯
“Halv pris af hvad?", siger I så. Jamen - ring og hør. Brian har 61 30 78 17, og jeg har 20 66 86 06.
Vi glæder os til at hjælpe jer!
Mange hilsner
Brian & Søren
I kan læse mere om Brian HER